Jak obecnie tworzy sie film ze slubu

Jak obecnie tworzy sie film ze slubu

Trudno mówić o marketingu internetowego w dzisiejszych czasach bez mówienia o marketingu wideo. Filmy są wszędzie i marki są wykorzystując moc komunikacji wizualnej, aby tworzyć atrakcyjne treści, które przyciąga uwagę użytkowników. Z nowych technologii pojawiających się na co dzień, jest to łatwiejsze niż kiedykolwiek do tworzenia profesjonalnych filmów bez ogromnego cyfrowego budżetu marketingowego. Odsłonięcie Facebooka Facebooka reklam wideo jest próbą konkurować z YouTube, które w dużej mierze zrobione większość marketerów wideo w ciągu ostatnich kilku lat.

Facebook kontra YouTube

Spójrzmy prawdzie w oczy: Kiedy ludzie chcą oglądać filmy online, YouTube jest oczywistym miejscem. Z ponad miliard unikalnych użytkowników każdego miesiąca, 100 godzin wideo przesłane do sieci w każdej minucie, YouTube dominuje przestrzeń wideo.

Ale Facebook może po prostu być dobrym kandydatem dla reklamodawców. Facebook oferuje około 645 milionów odsłon dziennie, podczas gdy YouTube dostaje około 200 milionów dolarów. Facebook ma ponad miliard posiadaczy konta, choć nie trzeba konto aby przeglądać treści YouTube, tylko pisać treści. Pomysł niektórych reklamodawców jest po prostu kierować reklamy wideo, gdzie większość ludzi, zauważając, że Facebook jest 645 milionów odsłon dziennie sprawia imponującą publiczności.

Facebook Plany Reveal 15-sekundowe reklamy wideo

To nie jest dużym zaskoczeniem, że wkrótce po Facebooku własnością Instagram wprowadził funkcję wideo 15-sekundowy, że społecznościowy będzie próbował wykorzystać tą funkcjonalność poprzez stworzenie możliwości reklamy wideo. Chociaż nie jest jeszcze dostępna dla reklamodawców, Facebook robi swoje plany znane, a także trochę o tym, jak to działa.

Reklamodawcy stworzy 15-sekundowe reklamy tak wideo korzystających Instagram wideo dla kampanii marki już brudne prace.
Artykuł napisany przez: http://www.neomedica.pl